Sunday 17 September 2017

Handels Forex Windows Phone 7


MetaTrader 4 Mobile Trading. Trade Forex från din smartphone eller tablet. MetaTrader 4 mobila applikationer för iPhone iPad och Android tillåter handel i Forex när som helst och var som helst Du kan analysera priser på olika valutapar och utföra handelsverksamhet, även när du är på semester. MetaTrader 4 mobilplattform är din dagliga assistent och ett oersättligt arbetsverktyg. Håll mobilen, handla på finansiella marknader, tillgång och analysera handelsinformation 24 timmar om dygnet med MetaTrader 4-applikationerna för iPhone iPad och Android. Mobile Trading Advantagesplete kontroll över ett handelskonto. tillgång till var som helst och när som helst. all ordertyper och MetaTrader 4 exekveringslägen.3 typer av diagram Barer, japanska ljusstake och en trasig linje.9 tidsramar M1, M5, M15, M30, H1, H4, D1, W1 och MN. 30 tekniska indikatorer.24 analytiska objects. financial market news. a gratis chatt för kommunikation med andra handlare.2000-2017, MetaQuotes Software Corp. MetaQuotes Software Corp är en mjukvaruutveckling com Företag och tillhandahåller inte investeringar eller mäklare tjänster. Forex Mobile Trading. Upp till nyligen har Forex mobil handel cell smartphone handel varit ganska dyster. Men Forex kartläggning leverantörer och mäklare har börjat hämta sin handling De har insett att handlare vill ha bekvämlighet att handla från våra mobiltelefoner. Och de ger oss verktygen att göra just det. I den här artikeln kommer jag att visa dig alla de bästa alternativen för handel med Forex mobila handel. Speciellt ska jag visa dig. Vilken mobil handel är det bästa telefoner och surfplattor för handel. Den bästa mobila forex trading platforms. My lösning för mobil trading. What är Forex mobil trading. Simply sätta mobil handel handlar Forex marknaden från en smartphone eller en tablet. Forex Mobile Trading. I är säker på att du håller med , Kan det ibland vara svårt att passa Forex runt ett upptaget schema. Mellan arbete, familj och ditt sociala liv kan det vara svårt att hitta tid för handel. Tack vare de senaste åren har det skett en snabb utveckling i smartphone och tablettteknik Nu är du inte längre begränsad till handel från din dator eller laptop. Idag kan du handla Forex från de flesta smartphones eller surfplattor så länge du kan få en stabil och säker internetanslutning. Smartphones har förändrat hur jag handlar Dessa dagar , Jag gör minst 50 av min handel medan jag är borta från min dator, jag har tagit hand om mig medan jag cyklar, och även medan du badar, även om jag inte rekommenderar att du använder din telefon i poolen. Bästa smartphones för Forex trading Det här är där det blir svårt. I smartphone världen finns det så mycket val att det kan bli förvirrande att hitta den bästa telefonen för dig. Låt oss bryta ner det i två logiska kategorier. Låt oss först titta på telefonens operativsystem OS. Best smartphone OS för trading. Android, iOS eller Windows. A smartphone s OS är den programvara som stöder dina telefoners grundläggande funktioner Telefonens OS låter dig göra saker som att ringa telefonsamtal och installera apps. Picking det bästa operativsystemet för dig är snygg enkelt Det finns tre huvudval för Forex mobilhandel Android, iOS iPhone och Windows Phone När det gäller Forex apps har Android och iOS mycket mer val än något annat OS. Du kan också gå till en Windows Phone, men det är verkligen aren T att många Forex apps för en Windows Phone samma sak gäller Blackberry, Fire OS Amazons erbjuder och Firexfox OS. My råd är att välja antingen Android eller iOS. Best skärmstorlek och hårdvara. En av de viktigaste faktorerna när man letar efter en smartphone att handla från, är skärmstorlek Att ha en liten skärm gör det mycket svårt att handla effektivt. Du kommer att vilja ha en telefon med en skärmstorlek på ca 5 inches eller mer Det är bra om det är lite mindre, men för litet och diagram Bli en mardröm för att navigera Du kommer också att ha en minsta skärmupplösning på 1920 1080 1080p Något mindre än 1080p kommer också att vara en smärta att kartlägga Smartphone Screen sizes. While specifikationerna ovan är perfekta, är de inte nödvändiga Om du har en äldre telefon wi th en mindre skärm eller upplösning, ge det ett skott ändå. Hårdvara är vanligtvis en stor angelägenhet med människor Men du behöver inte en mycket kraftfull telefon för Forex trading Du behöver inte gå ut och köpa den bästa telefonen på marknaden bara för Forex trading. The andra fördelar med stora telefoner är att de har stora batterier som tar mig till min nästa punkt. Samsung-telefoner vinner ut för batterilivslängd. Batterilivslängd är viktigt, du vill inte att din telefon dör i mitten. Försök hitta en telefon som har minst sex timmars batterilivslängd under användning Detta bör tillåta tung användning hela dagen utan laddning. Du kommer ofta att upptäcka att större smartphones har bättre batteritid. Det fungerar bra eftersom du behöver en telefon med en stor skärm. batterilivslängd är viktigt, gör det inte högsta prioritet Batterierna är lätta, du kan alltid köpa ett reservdelar och bära det med dig Jag har alltid två extra telefonbatterier i min flickvän s handväska Håll i minnet att iPhone 6 plus är helt sluten, så du kan inte byta ut sitt batteri. My telefon rekommendationer. Jag använder Samsung Galaxy Note 3 på grund av det är stor skärm och lång batteritid Jag rekommenderar starkt Not-serien trots att de är stora telefoner, hjälper den extra skärmstorleken med kartläggning. Om du föredra en iPhone, är iPhone 6 plus ett trevligt val igen tack vare den stora skärmstorleken. Tänk på att du inte kan använda reservbatterier med den. Om du är på en budget är Bluboo X6 ett fantastiskt val Bluboo Är ungefär sex gånger billigare än Galaxy Note 4 och sju gånger billigare än iPhone 6 Plus Oavsett budgetpriset har Bluboo bra prestanda och passar perfekt för smartphone trading. En annan lösning för snäva budgetar är att gå för en äldre modell Jag använder fortfarande Galaxy Note 3 för Forex mobilhandel och Galaxy Note 4 släpptes för några månader sedan. Jag brukar inte uppgradera tills not 5 är ute. Bästa tabletter för Forex trading. Välja den perfekta tabletten för Forex mobil handel liknar att välja den perfekta telefonen Skärmstorlek och operativsystem är de viktigaste faktorerna Men när det gäller din Tablet OS är Windows det överlägset bästa alternativet. Windows 8 tabletter vinner ut över Android och Apple tabletter. Jag använder Surface Pro 3 från Microsoft Surface Pro-serien använder inte ett mobilt operativsystem som Android, iPhone eller Windows Phone, det använder Windows 8 som ett operativsystem. Eftersom Windows 8 är samma operativsystem som används på stationära och bärbara datorer kan du installera din normala handelsplattform på din Tabletter, såsom MT4. En Surface Pro tablett är som en liten, kompakt och tunn bärbar dator. Nackdelen med Surface Pro-serien är att de är väldigt dyra. Den goda nyheten är att det finns andra alternativ. Lenovo har också ett mycket bra utbud av Windows 8-tabletter, liksom Dell och Acer. A Windows 8-surfplattan är ditt bästa alternativ för Forex mobilhandel Om du verkligen vill ha en Android-tablett, kolla in Samsung Galaxy Tab Om du vill ha en Mac-tablett, är din enda alternativet är iPad. Jag skulle rekommendera en 10 1 tums skärmstorlek tablett som sagt har jag använt tabletter med en mindre skärm och de är bra för handel. Hitta den perfekta mobila Forex trading plattformen. Chans är din mäklare har redan en mobil handelsplattform De mest populära plattformarna för tillfället är MT4 MT5 mobil eller cTrader mobile. You kan få MT4 MT5 mobil på Android och iPhone, och båda plattformarna fungerar bra. Du kan också få cTrader på både Android och iPhone, och det fungerar också bra. Personligen föredrar jag cTrader mobil, det är mycket snabbare och lättare att använda. Alla tre plattformar lades ner genom deras kartläggning, men diagrammen har helt enkelt inte så många funktioner som vanliga från vanliga plattformar. Med MT4 MT5 mobil kan du inte ändra kartfärger och utbudet av indikatorer är mycket begränsad Med cTrader mobil kan tidsramarna du använder mycket begränsas. Det största problemet jag har med kartläggning på MT4 MT5 mobil och cTrader mobil är att de inte synkroniseras med dina vanliga diagram som jag kunde spendera en timme Konfigurera alla mina diagram på min dator och då måste jag göra om allt det arbetet på mina mobila diagram. När alla dessa plattformar är bra för att ta hand om dig, om du vill ha en bra kartlösning, är dina alternativ smala. Du borde ladda ner alla tre plattformar och testa dem ut Jag testade MT4 mobil genom Avatrade du kan få deras meta trader 4 gratis nedladdning här. Många mäklare har egna proprietära mobila handelsplattformar, tyvärr kan jag inte testa varje mäklare s proprietär plattform Jag är säker på att det finns några ädelstenar därutöver, och om du känner till någon, låt mig veta genom att kommentera nedan. Den bästa lösningen jag har hittat för kartläggning och handel är Trade Interceptor Trade Interceptor är en användarvänlig mobilplattform och finns tillgänglig på Androids, iPhone, Windows, Blackberry och Amazon-enheter Trade Interceptor finns med en lång lista med mäklare, så din mäklare kan redan ansluta till den. Jag kan ge en ganska lång fyrastjärnig recension på Trade Interceptor, men du är bättre att bara prova den för din self. Charting endast mobila plattformar. Om du bara vill använda din mobila plattform för kartläggning finns det inte många bra alternativ. De enda bra dedikerade kartläggningsplattformarna är TradingView eller ChartIQ. De båda plattformarna är mycket lika. Enligt min mening vinner TradingView ut Eftersom den är fulländad med en oändlig mängd funktioner Men de extra funktionerna kommer till ett pris, TradingView är 9 99 per månad medan ChartIQ fortfarande är gratis. Både TradingView och ChartIQ löser problemen jag nämnde ovan om diagram som inte synkroniseras. Om du använder någon av dessa plattformar på din stationära dator, kommer de att synkronisera med din telefon och surfplatta. Jag kan ge dig en lång recension, men du är bättre att prova dem själv. Jag använder för närvarande TradingView som min mobil - och stationära plattform Jag önskar verkligen att de skulle skapa en Android-app, med åtkomst till mina diagram via min webbläsare fungerar bra. Avlägsna skrivbordet och Windows 8-tabletterna. När Forex mobila handelslösningar blir bättre och bättre, jag personligen f ål att de flesta mobila plattformar saknas. Hur lyckas jag ta minst 50 av mina affärer medan jag är borta från min dator. Väl, på min telefon använder jag fjärrskrivbordsprogramvara I grund och botten gör jag min dator till 24 7 och jag använder en Android-applikation som heter Splashtop för att komma åt min PC-dator på ett sådant sätt. Det gör det möjligt för mig att använda min faktiska handelsplattform för handel. Du kan också använda TeamViewer som ett fjärrbordsverktyg, både Splashtop och TeamViewer fungerar mycket bra. Självklart är den stora nackdelen av den här lösningen är att jag behöver hålla min dator hela tiden Även om min dator kraschar skulle jag inte kunna komma åt mitt skrivbord, vad då ja, som backup Jag har en mobil handelsplattform som jag kan använda för att hantera mina affärer. Om jag har min tablet med mig, använder jag bara att jag för närvarande använder en Surface Pro 3 som är en Windows 8-tablett. Det betyder att jag kan installera exakt samma plattform på min surfplatta som jag använder på min dator så , Min tablet behöver inte en mobil handelsplattform alls. Den bästa lösningen för Forex mobila handel Jag är den bästa lösningen för mobil handel att inte använda en mobil handelsplattform Jag använder TradingView för att kartlägga på mobilen, men jag tar mina affärer via fjärrskrivbord. Den bästa lösningen för dig kommer att bero på dina behov Det bästa sättet att hitta ut är att testa allt och ta reda på vad som fungerar Så, vad ska du testa först Tja, här är en praktisk guide. Steg 1 Kontakta din mäklare och se vilka Forex mobila handelslösningar de har. Se också till om de stöder Trade Interceptor Mäklare kan försöka driva sina egna programvaror på dig, så fråga om de tillåter en specifik plattform får dig ett mer direkt svar. Steg 2 Testa alla mobila plattformar som din mäklare har tillgängligt. Steg 3 Om du inte är nöjd med din mäklare s Plattformar, prova några av de andra plattformarna som nämns ovan. Du kan bestämma att du vill byta mäklare om du hittar en bra mobil plattform. Steg 4 Om du inte är nöjd med Forex mobila handelsplattformar, ladda ner Splashtop eller TeamViewer och försök använda rem ote skrivbord Personligen tycker jag att det här är den bästa lösningen för de flesta, men det har nackdelar. Steg 5 Om fjärrskrivbord inte passar dina behov, kolla in att köpa en Windows 8-tablett. Jag hoppas du hittade den här artikeln användbar Om du har några frågor eller förslag snälla skicka mig en Tweet eller ett meddelande på Google. Forex4noobs All Rights Reserved. E TRADE Mobile. Easy att använda Omöjligt att slå med E Mobile Mobile for Windows-telefonen kan du få realtidströms quotes, placera lageraffärer, hantera dina konton och mer allt från din Windows-enhet Få allt du Vill ha i ett handels - och investeringsverktyg direkt i handflatan SÄKER SÄKERHET Logga in säkert på sekunder Eftersom ingen av dina personuppgifter lagras på din enhet är ditt konto säkert även om du förlorar din telefon. LÄS OBSERVERA VIKTIGA ANSVAR UNDER Trader som erhålls utanför normala marknadsförhållanden kommer att komma in på nästa arbetsdag Securities produkter och tjänster som erbjuds av E TRADE Securities LLC, medlem FINRA SIPC. Available on. People gillar också Visa alla. British Airways. Rated 2 9 stars out of 5.Rated 4 7 stjärnor av 5.Rated 3 4 stars out of 5.Rated 4 1 stars out of 5.Rated 2 7 stars out of 5.Rated 4 2 stars out of 5.Rated 4 0 stars out of 5.Rated 3 8 stars Av 5.Rated 3 4 stars out of 5.Rated 3 5 stars out of 5.Sy Stamkrav. Windows 10, Windows Phone 8 1, Windows Phone 8. Windows 10 Mobile, Windows Phone 8 1, Windows Phone 8. Tilläggsinfo. Tillfällig nedladdningsstorlek 4 55 MB - 5 51 MB. Category Personlig ekonomi. Denna app kan Använda nätverkets nätverkstjänster Använd ett anonymt Microsoft-konto Använd telefonen Få tillgång till din webbläsare Använd enheter som stödjer NFC-tjänster i närheten av NFC-fältet. Installera Installera på upp till tio Windows 10-enheter. Språk som stöds engelska United States. Report denna app till Microsoft Tack för att du rapporterade Din oro Vårt team kommer att granska det och vid behov vidta åtgärder Logga in för att rapportera den här appen till Microsoft. Report denna app till Microsoft.

No comments:

Post a Comment